یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

راهنمای قدم به قدم استفاده از گوگل ادوردز (Google Adwords)

۲۱۶ بازديد
این مقاله، راهنمای کاملی برای کسب و کار شماست و در آن شما به طور کامل با گوگل ادوردز (Google Adwords) و نکات مربوط به آن آشنا خواهید شد. در این مقاله یاد میگیرید:
  • چگونه یک حساب گوگل ادوردز (Google Adwords) ایجاد کنید.
  • معیارها و تعاریف را درک کنید.
  • از Google Keyword Planner استفاده کنید.
  • تنظیمات کمپین ها و گروه های تبلیغاتی را انجام دهید.
  • نتایج را با Google Analytics محاسبه کنید.
  • تکنیک های پیشرفته بهینه سازی را برای به دست آوردن نتایج بهتر اجرا کنید.
 

فهرست محتوا

  فصل ۱: Google Adwords (گوگل ادوردز) چیست؟ فصل ۲: ​​ایجاد حساب گوگل ادوردز (Google Adwords) فصل ۳: کلمات کلیدی گوگل ادوردز (Google Adwords) و توضیح آن ها فصل ۴: برنامه ریز کلیدی گوگل ادوردز فصل ۵: راه اندازی کمپین ها و گروه های تبلیغاتی فصل ۶: تخصیص بودجه برای Google Adwords شما فصل ۷: اکستنش های تبلیغاتی: الماس پنهان فصل ۸: Adwords Essentials گوگل: مبانی پایه فصل ۹: استراتژی های پیشرفته برای بهینه سازی گوگل ادوردز (Google Adwords)  

فصل ۱: گوگل ادوردز (Google Adwords) چیست؟

Google Adwords (گوگل ادوردز) پلتفرم تبلیغاتی گوگل برای بهبود کسب و کار و ارتقا سئو سایت است. این پلتفرم به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا بر اساس کلمات کلیدی تبلیغات خود را انجام دهند و به این ترتیب وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل، رتبه بالاتری خواهد داشت. نکته جالب این است که بعد از طراحی سایت جذاب، گوگل ادوردز می تواند برای سایت شما، مشتری به دست بیاورد! به این ترتیب که زمانی که شخصی کلمه کلیدی خاصی را جستجو می کند، گوگل سایت شما را به عنوان نتیجه نشان می دهد. این یعنی در زمان درست، با پیام درست، شخص مناسب را هدف قرار دادن.

تعاریف و معیارهای گوگل ادوردز (Google Adwords):

تبیدل شدن به یک متخصص در گوگل ادوردز می تواند سالها طول بکشد. یادگیری همه تعاریف و معیارها نیز می تواند چالش برانگیز باشد. در ادامه چند مورد از مهمترین تعاریف و معیارها را برای شما توضیح می دهیم.

کلمات کلیدی (key words):

کلمات یا عباراتی هستند که گوگل برای مطابقت کلمات جستجو شده توسط کاربران با تبلیغات شما، استفاده می کند. انتخاب کلمات کلیدی مرتبط و هدفمند، کلید اجرای کمپین های موفق است.

نمره کیفیت (quality score) :

به شیوه اندازه گیری گوگل از کیفیت تبلیغات شما، کلمات کلیدی و لندینگ پیج گفته می شود. هرچه نمره کیفی شما بهتر باشد، هزینه کمتری برای هر کلیک می پردازید. این موضوع همچنین می تواند موقعیت تبلیغات شما را در نتایج جستجو بهبود بخشد. نمره کیفیت در مقیاس ۱-۱۰ محاسبه می شود.

پیشنهاد (بودجه bid ):

بیشترین میزان بودجه ای است که شما مایل به پرداخت برای یک کلیک بر روی تبلیغ خود هستید. در غیر اینصورت حداکثر میزان هزینه به ازای کلیک (یا حداکثر CPC) برای شما اعمال می شود. کمپین ها: یک گروه جامع است که مجموعه ای از گروه های تبلیغاتی (تبلیغات، کلمات کلیدی و پیشنهادات) را شامل می شود. کمپین ها بودجه روزانه، گزینه های هدف و سایر موارد لازم را به اشتراک می گذارند. آنها حساب های Adwords شما را برای تبلیغات مختلف ایجاد می کنند.

Adgroups (گروه های تبلیغاتی):

در رده پایین تر کمپین ها جا دارند و شامل مجموعه ای از آگهی ها هستند که مجموعه ای از کلمات کلیدی مورد نظر را به اشتراک می گذارند. هر کمپین باید یک یا چند گروه تبلیغاتی داشته باشد.

تبلیغات (ads):

آنچیزی است که پس از اینکه شما تبلیغ خود را ارائه کردید، در بالا و پایین نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شود. یک آگهی متنی حاوی سه بخش عنوان، URL نمایش داده شده و متن توصیف است. کلیک: زمانی است که یک فرد بر روی متن آبی آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل، کلیک می کند.

نرخ کلیک (click through rate):

از طریق تعداد افرادی که بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند، تقسیم بر تعداد افرادی که آگهی شما را می بینند محاسبه می شود. از این طریق می توانید متوجه شوید که تبلیغات شما چه میزان به کلمات کلیدی مرتبط بوده است.

هزینه هر کلیک یا CPC:

مبلغی است که برای هر کلیک بر روی تبلیغات خود می پردازید. لازم به ذکر است حتی اگر حداکثر CPC شما ۲ دلار باشد، به این معنی نیست که همیشه مبلغ ۲ دلار را می پردازید، این میزان می تواند متغیر باشد.

تبدیل (conversion):

اقدامی که برای سایت شما با ارزش است و در تکمیل روند تبلیغاتی شما صورت می گیرد. به عنوان مثال، زمانی که یک بازدید کننده چیزی را از سایت شما خریداری کند یا فرم تماس خود را کامل می کند این عمل صورت گرفته است.

هزینه هر درآمد یا تبدیل (Cost per acquisition):

این مفهوم، میزان مبلغی است که برای یک اقدام تعریف شده (تبدیل) در وب سایت خود از یک آگهی صرف میکنید. این مبلغ با تقسیم هزینه های کل به تعداد کل تبدیل ها محاسبه می شود.    

فصل ۲: ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز (Google Adwords):

قبل از اینکه شروع به تبلیغ کسب و کار خود در گوگل بکنید، باید ابتدا برای خود یک حساب تبلیغاتی ایجاد کنید. این کار بسیار ساده است، در ادامه مراحل کار را با یکدیگر مرور می کنیم: مرحله ۱: شما در ابتدا باید ثبت نام کنید. این کار بسیار سریع و آسان است. به گوگل ادوردز بروید و شروع کنید.  

مرحله ۲: در اینجا توصیه می کنیم از این مرحله گذر کنید. زیرا باید اطلاعات کمپین های تبلیغاتی خود را با جزئیات در مراحل بعدی وارد کنید و این مرحله نقش چندانی در ایجاد حساب ایفا نمی کند.  

مرحله ۳: زمانی که از مرحله قبل عبور کردید، از شما خواسته می شود اطلاعات خود را به شکل زیر وارد کنید.  

مرحله ۴: به همین سادگی حساب کاربری شما ایجاد شده است!  

  مرحله ۵: جزئیات پرداخت را اضافه کنید تا بتوانید کمپین های مد نظر خود را اجرا کنید. شما باید گزینه "Billings & payments" را انتخاب کنید و از آنجا تنظیمات صورتحساب مورد نظر خود را انجام دهید.  

  پیش از آنکه اقدام دیگری انجام دهید، لازم است درباره کلمات کلیدی و نحوه پیدا کردن آن ها بیشتر بدانید، چرا که بدون انجام این کار عملا بازدهی نخواهید داشت.  

فصل ۳: توضیح درباره کلمات کلیدی

بدون استفاده از کلمات کلیدی، شما نمی توانید در فضای اینترنت، تبلیغات خوبی انجام دهید. در اینجا توضیح مختصری در این رابطه برای شما ارائه کرده ایم و چهار نمونه از حالت های مطابقت کلمات کلیدی را برای شما بیان کرده ایم.

درک مفهوم مطابقت کلمات کلیدی:

قبل از شروع هر چیز دیگری، مهم است که شما مفهوم مطابقت کلمات کلیدی را درک کنید. انواع مختلف کلمات کلیدی به شما امکان کنترل بیشتری بر جستجوی آنچه به تبلیغات شما نزدیک تر است می دهد.

Exact match (تطابق کامل):

در این حالت، شما بیشترین کنترل را بر روی تبلیغات دارید. به این ترتیب که تبلیغات شما برای جستجوهایی که به کلمه کلیدی نزدیک باشند نیز در لیست جستجوی گوگل ظاهر خواهد شد، برای مثال، اگر شما کلاه های زنانه را هدف قرار دهید، تبلیغ شما در جستجو برای "کلاه زنان" یا "کلاه برای زنان" نیز ظاهر خواهد شد.

Phrase match (تطابق عبارت):

در این حالت، نه تنها کنترل زیادی بر روی تبلیغ خود دارید، بلکه این مورد شامل انعاطف پذیری زیادی نیز هست. به عنوان مثال، اگر شما "کلاه های زنانه" را هدف بگیرید، زمانی که شخصی "کلاه های ارزان زنانه در آمریکا" را جستجو کند، تبلیغ شما برای او نمایش داده خواهد شد.

Broad Match (تطابق گسترده):

اگر شما هیچ یک از حالت ها برای خود انتخاب نکنید، گوگل به طور پیش فرض این حالت را برای تبلیغات شما در نظر می گیرد. در این حالت، شما کمترین کنترل را بر روی تبلیغات خود دارید. مثلا اگر هدف شما "کلاه های زنانه" است، ممکن است در هنگام جستجوی "خرید کلاه در ترکیه" نیز تبلیغ شما ظاهر شود.

Broad Match Modifier (تطابق گسترده تعدیل شده):

این حالت نیز مانند مورد قبلی است، با این تفاوت که برای جستجوی کلمه کلیدی باید + در ابتدای آن قرار داده شود. مثلا +کلاه زنانه به طور کلی توصیه می شود اگر بودجه محدودی دارید، از Exact match استفاده کنید تا مطمئن شوید هیچ یک از کلیک هایتان به هدر نمی روند، اما اگر به دنبال کیلک های بیشتری هستید، Broad Match گزینه مناسبی برای شما به حساب می آید.  

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی، کلمات یا عباراتی هستند که گوگل برای مطابقت کلمات جستجو شده توسط کاربران با تبلیغات شما از آن ها استفاده می کند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، استفاده از کلمه کلیدی مناسب اهمیت بسیاری دارد و این موضوع نیاز به تجربه و دانش فنی دارد. اگر کلمه کلیدی رشته ای از واژه های طولانی تر داشته باشد، دقیق تر است. در اینجا یک فرایند گام به گام برای اضافه کردن یک کلمه کلیدی به یک گروه آگهی (adgroup) آورده شده است: مرحله ۱: به قسمت adgroup بروید و سپس گروهی که میخواهید یک کلمه کلیدی به آن اضافه کنید را انتخاب کنید.  

  مرحله ۲: برای اضافه کردن کلمه کلیدی روی دکمه آبی کلیک کنید.   مرحله ۳: در هر یک از خطوط یک کلمه کلیدی اضافه کنید. سپس آن را ذخیره کنید. کار شما انجام شد!  

کلمات کلیدی منفی

کلمات کلیدی منفی همانند کلمات کلیدی می باشند. با این تفاوت که شما از آن ها استفاده می کنید تا برای کلمات یا عبارات خاصی، تبیلغتان نمایش داده نشود. به عنوان مثال، شما قصد دارید برای فروش دوره آنلاین بازاریابی خود تبلیغی انجام دهید، حال باید کلمه کلیدی منفی خود را طوری تنظیم کنید که تبلیغ محصولتان، برای جستجوهایی با عنوان "دوره های آنلاین بازاریابی رایگان" نمایش داده نشود. در اینجا باید کلمه "رایگان" را به عنوان کلمه کلیدی منفی تعریف کنید. فرآیند گام به گام افزودن کلمه کلیدی منفی به شکل زیر است: مرحله ۱: به قسمت کلمات کلیدی و سپس کلمات کلیدی منفی بروید، برای اضافه کردن کلمات کلیدی منفی بر روی علامت + آبی کلیک کنید.   مرحله ۲: یک کلمه کلیدی منفی در هر خط اضافه کنید.  

فصل ۴: Google Adwords Keyword Planner (برنامه ریز کلمه کلیدی گوگل ادوردز)

مهمترین مساله برای هر کمپین تبلیغاتی، یافتن کلمه کلیدی مناسب است. گوگل با استفاده از این ابزار، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. نکته مثبت ماجرا اینجاست که استفاده از این ابزار کاملا رایگان است! در ادامه مراحل انجام این کار را برای شما توضیح می دهیم. مرحله ۱: وارد حساب Google Adwords جدید خود شوید. مرحله ۲: در قسمت بالا و سمت راست، بر روی گزینه آچار کلیک کنید و Keyword Planner را انتخاب کنید.   مرحله ۳: در اینجا می توانید کلمات کلیدی جدید را با استفاده از عبارت، وب سایت یا دسته بندی ها جستجو کنید.   مرحله ۴: کلمات کلیدی خود را وارد کنید، مکان مورد نظر خود را انتخاب کرده و نتیجه را ببینید. Keyword Planner داده های مربوط به تعداد افرادی که هر ماه برای هر یک از این شرایط جستجو می کنند را بررسی کرده و بهترین کلمات کلیدی ممکن که شما حتی به آن ها فکر هم نکرده اید را برایتان نمایش می دهد.   مرحله ۵: نتایج را تجزیه و تحلیل کنید و کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود را به صورت هدفمند انتخاب کنید. همپنین تعداد دفعات جستجو را نیز در نظر بگیرید. مرحله ۶: لیست کلمات کلیدی را در اکسل یا Google Sheets وارد کنید. لیستی از کلمات کلیدی را که می خواهید استفاده کنید نگه دارید و آنها را ذخیره کنید. در آینده و هنگام تنظیم کمپین های خود به این موارد نیاز خواهید داشت. به این ترتیب شما نحوه استفاده از Keyword Planner را یاد گرفتید.  

فصل ۵: راه اندازی کمپین ها و گروه های تبلیغاتی

پس از آنکه کلمات کلیدی مد نظر خود را بررسی کردید، وقت آن است که کمپین ها و گروه های تبلیغاتی خود را نیز تنظیم کنید.

ایجاد کمپین ها و گروه های تبلیغاتی

تجربه ثابت کرده است استفاده از استراتژی تک کلمه کلیدی، برای کمپین های تبلیغاتی جوابگو است. در این رویکرد، هر گروه آگهی دارای یک کلمه کلیدی با انواع مختلف تطابق است. فرض کنید خدمات اصلی ما عبارتند از سئو، جستجو و بازاریابی محتوا. هرکدام از این موارد را به عنوان یک کمپین در Google Adwords میبینیم. سپس می توانیم گروه های تبلیغاتی را به گروه های تک کلمه کلیدی بر اساس جستجو تقسیم کنیم، به این ترتیب: کمپین: سئو گروه تبلیغاتی: small business seo کلید واژه: small business seo, “small business seo” & +small +business +seo گروه تبلیغاتی: Seo Services کلید واژه: seo Services ، "seo services" & + seo + services همانطور که می بینید، در حالی که من می توانستیم این کلمات کلیدی را در یک گروه تبلیغاتی همراه با برخی از تبلیغات عمومی در مورد خدمات سئو ارائه کنیم، آن ها را به چند دسته تقسیم کردم، نتیجه این است که میزان کلیک بالاتر و هزینه کمتری خواهیم داشت!   در ادامه راهنمای گام به گام راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی آورده شده است.   مرحله ۱: به قسمت campaign بروید و سپس بر روی + آبی کلیک کنید. سپس بر روی کمپین جدید کلیک کنید.  

  مرحله ۲: شبکه جستجوی مد نظر را انتخاب کنید و سپس کمپین خود را ایجاد کنید.  

 

مرحله ۳: در این مرحله نام مد نظر خود را برای کمپین انتخاب کنید و تنظیمات دلخواه را انجام دهید و موقعیت مکانی خود، زبان ها، گزینه های پیشنهاد قیمت، بودجه و برنامه های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.  

 

مرحله ۴: پیشنهاد می شود اولین گروه تبلیغاتی خود را با نام پیش فرض درست کنید و سپس کلمات کلیدی را به آن اضافه کنید.  

  مرحله ۵: تبلیغات خود را انجام دهید.  

  مرحله ۶: یک بار دیگر همه چیز را مرور کنید، کار انجام شد!  

 

 

فصل ۶: تعریف درآمد گوگل ادوردز

چقدر باید در Google Adwords هزینه کنم؟ این سوالی است که تقریبا هر کاربر جدیدی که قصد استفاده از گوگل ادوردز را دارد، بارها از خود سوال می کند. پاسخ به این سوال دو بخش دارد: بخش ۱: چقدر می توانید در هر ماه هزینه کنید؟ بودجه ی شما. بخش ۲: بر اساس کسب و کار خود – به چه میزان از فروش بیشتر یا لیدهای بیشتر می خواهید برسید؟ KPI ها.  

چگونه بودجه تبلیغاتی خود را تنظیم کنیم؟

قاعده کلی برای بودجه بندی ماهانه شما چنین است: مقدار بودجه اختصاص داده شده توسط شما، تقسیم بر ۳۰٫۴٫ به این دلیل که در Google Adwords شما فقط می توانید بودجه های روزانه خود را تنظیم کنید تنظیم کنید و برای اینکه برای بودجه بندی ماهانه خود نیز برنامه ریزی داشته باشید، باید خودتان به ترتیبی که گفته شد عمل کنید. برای تعیین اینکه چه میزان باید هزینه کنید، بهتر است میزان سود هر کمپین را به طور جداگانه محاسبه کرده و یک نمودار سودآور درست کنید، به این ترتیب می توانید بودجه خود را بهتر تنظیم کنید.  

فصل ۷: اکستنشن تبلیغاتی، گوهری پنهان

اکستنشن های تبلیغاتی، همانند گوهرهایی برای تازه کاران در امر گوگل ادروردز به حساب می آیند. شاید برایتان سوال پیش بیاید چرا باید از آن ها استفاده کنیم؟ به این ۴ دلیل، استفاده از این اکستنشن ها ارزشمند است: ۱ – می توانید موارد بیشتری را در نتایج جستجو مشاهده کنید. ۲ – می توانید  CTR (نرخ کلیلک) خود را بهبود بخشید. ۳ – با جذب بیشتر کاربر به سایت، UX (رابط کاربری) خود را بهبود ببخشید. ۴- در کنار کاهش هزینه ها، می توانید کیفیت را افزایش دهید.  

انواع اکستنشن های تبلیغاتی یا Ad Extensions در گوگل ادوردز

Sitelink extension: لینک هایی به صفحاتی در وب سایت شما به غیر از صفحه اصلی سایت. Callout extension: متن توصیفی را نشان می دهد به عنوان مثال، "دریافت حمل و نقل رایگان". Structured snippet extension: جنبه های خاص پیشنهادات محصول / خدمات شما را برجسته تر می کند. Call extension: افراد را تشویق می کند که از طریق آگهی، با شما تماس بگیرند. Message extension: مردم را تشویق کنید که از طریق آگهی، به شما پیام بدهند. Location extension: اطلاعات مربوط به کسب و کار شما، مانند آدرس را نشان می دهد. Price extension: قیمت محصولات و خدمات شما را نشان می دهد. App extension: تشویق کاربران برای دانلود اپلیکیشن شما. Review extension: بررس های بخش سوم کسب و کار شما را برجسته می کند. Promotion extension: فروش های ویژه ویژه یا حراج های شما را نشان می دهد.  

چگونه Ad Extensions ها را در گوگل ادورز پیدا و تنظیم کنیم؟

قدم اول: به قسمت Ads & Extensions بروید و سپس به قسمت اکستنشن ها بروید و بر روی علامت + آبی کلیک کنید.  

  قدم دوم: نوع اکستنشن مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید.  

 

فصل ۸: گوگل ادوردز اسنشیال (Adwords Essentials): مبانی پایه:

هر حساب گوگل ادوردز شامل تعدادی اجزای اصلی است که بایستی تنظیم شوند. این اجزا عبارتند از: Google Analytics & conversion tracking and landing pages (آنالیزور گوگل، ردیابی تبدیل و صفحات فرود).  

توضیح Google Analytics  و  Conversion Tracking:

اگر شما قبلا Google Analytics را در وب سایت خود تنظیم نکرده اید و از conversion tracking استفاده نکرده اید، اکنون این کار را انجام دهید! اگر نتوانید عملکرد سایت خود را اندازه بگیرید، چگونه می توانید از پیشرفت آن با خبر باشید؟ با استفاده از Google Analytics می توانیم ببینیم کدام یک از کلمات کلیدی تاثیر بیشتری داشته اند و به این ترتیب می توانیم بهینه سازی حساب خود را به بهترین نحو انجام دهیم و بودجه خود را به کلمات کلیدی مناسب اختصاص دهیم.  

Landing pages (صفحات فرود) چیست ؟

با راه اندازی Google Adwords (گوگل ادوردز) و کلیک شدن تبلیغات، نصف راه را پیموده اید. حال زمانی که کاربران وارد سایت شما می شوند، دو حالت وجود دارد:
  • به سرعت از سایت خارج می شوند!
  • اندکی تامل کرده و محتوای سایت را مطالعه می کنند.
آیا شما می خواهید برای کاربرانی که به احتمال ۵۰ درصد سایت شما را سریعا ترک می کنند، هزینه های زیادی برای تبلیغات انجام دهید؟ قطعا اینطور نیست. در اینجاست که صفحات فرود یا Landing pages نقش مهمی ایفا می کنند. فرض کنید شما به عنوان یک کاربر، عنوان "خرید کفش نایک" را جستجو می کنید. اگر وارد سایتی شوید که لندینگ پیج آن، صفحه ای به غیر از عنوان جستجو شده توسط شما باشد (مثلا فروش همه نوع کفش و لباس)، شما به به احتمال زیاد آن صفحه را می بندید و سایت دیگری را باز می کنید. بنابراین انتخاب صحیح صفحات فرود، نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید.  

فصل ۹: استراتژی های Advanced Google Adwords (گوگل ادوردز پیشرفته) برای بهینه سازی:

ایجاد و تنظیم حساب کاربری در گوگل ادوردز موضوع بسیار مهمی است، اما این فقط نیمی از ماجراست، نیمه دیگر بهینه سازی مداوم کمپین های تبلیغاتی شماست. صرف نظر از نوع کسب و کار شما، روش های بسیار زیادی برای این کار وجود دارد، در ادامه تعدادی از این روش ها را با یکدیگر مرور می کنیم.

مکان های هدف (Location Targeting):

اطمینان حاصل کنید مکان هایی را مورد هدف قرار می دهید که توانایی سرویس دهی و فروش در آن محل ها را داشته باشید. هدف قرار دادن مکان صحیح، یکی از روش های بهینه سازی حساب گوگل ادوردز است که اغلب نادیده گرفته می شود. اگر شما یک شرکت دولتی یا منطقه ای هستید، می توانید از این استراتژی استفاده کنید. سعی کنید شهرهای اصلی و حومه ها را هدف قرار دهید. این کار را به ترتیب زیر انجام دهید: مرحله ۱: ابتدا وارد کمپین خود شوید، لوکیشن را انتخاب کنید و بر روی edit کلیک کنید.  

  مرحله ۲: مکان مورد نظر خود را تایپ کنید و بر روی گزینه Target کلیک کنید.  

  مرحله ۳: تنظیمات مد نظر خود را انجام دهید.  

 

جدول زمانی آگهی (Ad Schedule):

زمان و روز تنظیم آگهی توسط شما، بسیار حائیز اهمیت است. در ابتدا این سوالات را از خود بپرسید: چه ساعاتی در طول شبانه روز، کاربران کلمات کلیدی مطابق با آگهی من رو جستجو می کنند؟ آیا زمانی وجود دارد که من نخواهم آگهی تبلیغاتیم نشان داده نشود؟ و ... به عنوان مثال شرکت x می خواهد فقط در روزهای کاری آگهی تبلیغاتیش نمایش داده شود یا رستورانهایی که شب ها کار می کنند، نمی خواهند تبلیغات آن ها صبح نمایش داده شود. برای انجام تنظیمات: مرحله ۱: به کمپین خود بروید، به قسمت Ad Schedule بروید و بر روی edit کلیک کنید.  

  مرحله ۲: ساعتهایی را که مد نظر دارید انتخاب کنید.  

  مرحله ۳: تنظیمات مد نظر خود را انجام دهید.  

 

دستگاه ها:

بیش از ۵۰٪ از جستجوهای گوگل در دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد. این رقم بزرگ و بسیار مهم است. آیا وبسایت شما برای استفاده کاربران تلفن های همراه هوشمند بهینه شده است؟ آیا فکر می کنید از این طریق نیز می توانید فروش بیشتری داشته باشید و ترافیک بیشتری جذب کنید؟ شما باید این سؤالات را از خود بپرسید و بر اساس آن استراتژی خود را تنظیم کنید.   برای اجرای این تنظیمات: مرحله ۱: به کمپین خود رفته، Device را انتخاب کرده و بر روی bid adjustment کلیک کنید.  

  مرحله ۲: تنظیمات مربوطه را انجام دهید.  

  اکنون نوبت شماست! شما راهنمای جامع گوگل ادوردز را مرور کردید. اکنون وقت آن رسیده است تا یادگیری های خود را پیاده کرده و حساب کاربری مخصوصتان را تنظیم کنید. سوالات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.   منبع : مرجع طراحی سایت و سئو سایت مهندس امیر لطفی عمران
منبع مطلب : وب سایت رسمی مهندس امیر لطفی عمران
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.