پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آپدیت 12 مارس 2019 الگوریتم گوگل ، آپدیت هسته گوگل ولی نه چندان بزرگ

۲۳۸ بازديد
داده های موجود نشان می دهند که بسیاری از سایت هایی که با آپدیت های قبلی گوگل به مشکل برخورده بودند، بعد از ارائه این آپدیت جدید، روند رو به رشدی داشته اند. با اینکه هنوز هم در مورد صحبت راجع به آپدیتی که گوگل روز 12 مارس ارائه کرد، زود است، اما بد نیست نگاهی دقیق تر به این موضوع داشته باشیم. از یکی از سخنگوهای گوگل پرسیده شد که آیا این آپدیت جدید، تاثیرات آپدیت های قبلی گوگل، به عنوان مثال آپدیت اول آگوست، را معکوس می کند یا خیر؟ او در جواب گفت: " ما به طور مداوم الگوریتم های خود را بهبود می بخشیم و به سمت جلو حرکت می کنیم." در حقیقت جواب گوگل به این سوال منفی نبود! به عبارت دیگر، گوگل اعلام کرده است که با تلاش برای بهبود الگوریتم ها، تغییراتی نیز ایجاد می شود. این شرکت هر ساله چندین آپدیت جدید ارائه می کند که هر کدام به منظور بهبود ایرادات موجود هستند. آپدیت اخیر نیز به منظور رفع برخی از مشکلاتی که در الگوریتم قبلی وجود داشت، ارائه شده است. همانطور که گفته شد داده های موجود نشان می دهند که بسیاری از سایت هایی با آپدیت های قبلی گوگل، به مشکل برخورده بودند، بعد از ارائه این آپدیت جدید، روند رو به رشدی داشته اند.  

آیا این آپدیت به الگوریتم پنگوئن مربوط می شود؟

گوگل گفت که این آپدیت به هیچ یک از آخرین آپدیت های پنگوئن مربوط نیست. "این آپدیت به پنگوئن مربوط نیست. همانطور که قبلا توضیح دادیم این یک آپدیت هسته ای است."   همچنین این آپدیت، بزرگترین آپدیت گوگل نیست. گوگل گفت: "این آپدیت، موضوع قابل توجهی بود که به نظر می رسد مورد تایید قرار گرفته است." این شرکت در ادامه گفت: "در واقع با توجه به آپدیت های بسیار بزرگتری که قبلا ارائه شده بود، نمی توان از این آپدیت به عنوان بزرگترین دستاورد گوگل نام برد." گوگل اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نکرده است.  

الگوریتم تطبیق عصبی یا Neural matching

گوگل گفت آپدیت های هسته ای و الگوریتم تطبیق عصبی، ارتباطی با یکدیگر ندارند و اعلام کرد هیچ گونه آپدیتی در رابطه با الگوریتم تطبیق عصبی همزمان با آپدیت جدید هسته ای ارائه نشده است. این شرکت در انتها گفت: " الگوریتم تطبیق عصبی یا Neural matching بخشی از سیستم رتبه بندی هسته ای ما است که به بیش از شش ماه پیش بر میگردد و هیچ یک از آپدیت های هسته ای جدیدی که ارائه کرده ایم ارتباطی با تطبیق عصبی ندارند." همانطور که گفتیم آپدیت جدید هسته ای گوگل، در تاریخ 12 مارس 2019 ارائه شد.   منبع : مرجع طراحی سایت و سئو سایت مهندس امیر لطفی عمران  
منبع مطلب : وب سایت رسمی مهندس امیر لطفی عمران
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.